marți, 7 octombrie 2008

Marketing - Bibliografie

Anghel, L. ş.a. - Marketing-probleme, cazuri, teste, Ed. Expert, Bucureşti,1994
Anghel, L. – Marketing, Editura ASE, Bucureşti, 2000
Ansoff, H. I. – CORPORATE STRATEGY, McGraw Hill Book Co., New York,1965
Assael, H. – Marketing. Principles & Strategy, The Dryden Press, Chicago, 1990
Balaure, V. (coordonator)- ,,Marketing”, Ed. Uranus, ed. a II-a, Bucuresti, 2002
Dumitru, I. – MARKETIG STRATEGIC, O ABORDARE ÎN PERSPECTIVA GLOBALIZĂRII, Editura Uranus, Bucureşti, 2004
Hart, N. - Marketing industrial- Editura Codesc, Bucureşti, 1997
Levison, J.-Guerilla Marketing Sheing- Bussines Teck International Press S.R.L., Bucureşti,1995
Kotler, Ph.- ,,Managementul marketingului”, Ed. Teora, ed. a IV-a, Bucuresti, 2003
Kotler, Ph., Armshong, G- ,,Principiile marketingului”, Ed. Teora, ed. a III-a,
Bucuresti, 2004
Patriche, D. - Marketing Industrial- Editura Expert, Bucureşti, 1994
Sasu, C. - Marketing, Editura Universităţii „Al. I. Cuza”, Iaşi, 1995
Spircu, L. ş.a. - Analiza datelor de Marketing, Editura All, Bucureşti, 1994
Stanciu, Sica- ,,Marketing General”, Ed. Dareco, Bucuresti, 2002
** colectia de reviste Capital + suplimente
** colectia de reviste Ziarul financiar